annaulliz

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Ulrika - 25 oktober 2010 12:06

Hallå där..

Har egentligen inget vettigt att skriva..

Har haft en superduper mysig helg med min kärlek och de små liven..

Igår skjutsade vi lilleman till bussen..

Är bara en vecka tills han kommer igen och stannar då nästan en hel vecka då det är höstlov...

Han längtar så han håller på att spricka.. Men det är nog inte för att få umgås med mammi, utan för att han vet att det dimper ner ett skatespel till ps3:an i dag på posten hit...   

I gårkväll var lillbumsan lite mammiochmicke kär, så vi låg ihoptryckta alla i vår säng och tittade på Beck... Myspysigt värre...

Idag har jag varit energisk värre.. Vid 11 tiden hade jag hunnit ner på stan och inhandlat present till Therese som fyller år i morgon och lite kläder till Emelie...

Nu sitter jag och väntar på farbror vaktmästare som ska komma och fixa lite med elementen så vi kanske kan få lite mer värme här...

Men ni får ha en underbar dag!

 

Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards