annaulliz

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Ulrika - 2 oktober 2010 08:21

 God morgon..

Här är det bara lilla Ulliz vaken än..

Hade en underbar dag i går. Länge sedan jag hade det så trevligt..

Vi fick som sagt besök av svågern Matti med sambon Denise från Oslo..

Ska erkänna att jag var lite nervös att jag skulle ha svårt att förstå Denise som pratar norska, men det var onödigt att känna så för jag förstod allt...

Vilka underbara och lättsamma människor..  

Nu ska jag åka till Norge "frivilligt"..   

Idag blir det lite shopping på stan, sen drar vi på Hockey..

Färgestad-Modo.

Ha en underbar lördag och sköt om varandra...

Pussss

  


  

Matti och Denise


  

Micke och Matti...

Visst är dom lika som bär???

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards