annaulliz

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Ulrika - 11 oktober 2010 14:14

Höst på riktigt....

  

Trist, men ändå mysigt...

Härligt att mysa med massa ljus på kvällarna..

Kylan däremot klarar jag mig utan.. Minusgrader i natt..  

Av Ulrika - 11 oktober 2010 12:39

Hallå världen...

Tar en liten paus i städandet...

Blir lika förvånad varje gång jag dammsuger över att jag har något hår kvar på huvudet över huvud taget...  

Gårdagen var väl som alla andra söndagar.. Ångest att det snart är måndag.. Vi var iallafall och inhandlade en vinterjacka till Emlan på Stadium för "ett antal många pengar"..

Så nu hoppas jag verkligen att den blir använd också..

  

Veckohandlingen blev också gjord som vanligt på söndagar..

Efter middagen skjutsade vi lilleman till bussen..

Emelie skulle sova hos Jonna i natt, så det blev en relativt lugn kväll här utan barn..

Nä, nu ska jag bege mig på inredningen i badrummet..

Ha en trevlig, solig måndag..

Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards