annaulliz

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Rubrik saknas

Av Ulrika - 10 oktober 2012 09:38

God morgon världen   

Nu har hösten kommit på riktigt till Karlstad. Minusgrader var det i natt.

Nu är det snart mössa och vantar som gäller.. En störtdykning ner i vinterklädesförrådet för att checka av vad som finns och passar måste göras.

Uschhh va trist. Hade hellre kollat bikiniförrådet   


Denna vecka känns som jag har haft luren fastklistrad vid örat i princip. Vissa dagar känns det som man ska ringa runt och fixa med tider, bokningar och tider igen. Riktigt spännande då man sitter med ett refillkort om man hinner sitta klart i alla köer innan det tickar ner till noll. Hehe


Som ni säkert alla har hört och läst så var det en uppgörelse här i vårt område med skottlossning och en skjuten. Riktigt otäkt. Jag satt inne och hörde skotten, och vilka var inte mitt i smeten då? -Jo, pojkarna. Huvva...


En bild på köket som vi piffat upp lite kommer här till min mor.

Var nämnligen så att jag mms:ade henne då vi fixat och till svar fick jag att det var så fint. Någon dag senare var hon tvungen och fråga vad vi hade gjort egentligen.  

 

Är det fler som inte ser skillnaden???


Nä nu ska jag sätta mig och slipa på ett CV, men inte till mig själv utan till Emelie.. Kanske är en dum ide kom jag på nu. Mitt CV har ju inte direkt gjort att jag fått någon anställning.   


Ha en underbar höstdag!

Puss

 
 
Jompen

Jompen

12 oktober 2012 15:30

det är ju handtagen på skåpsluckorna! suck! det ser väl vem som helst, haha :D

http://johannamoxell.blogg.se

Ulrika

12 oktober 2012 15:34

Hahahaaa... Du är för goo. Ja visst ser vem som helst det.. ;)

 
Våran lycka

Våran lycka

15 oktober 2012 09:41

Hej:)
Berätta gärna vad du tycker om filmen sen:)
Ha en bra dag.

http://www.varanlycka.blogg.se

Ulrika

15 oktober 2012 09:46

Det ska jag absolut göra. Får se om jag hinner se den i kväll :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 17 oktober 2012 18:17

Grattis min älskade Emelie på din dag! Fattar inte att det var 17 år sedan du kom till världen. Du är fortfarande min lilla flicka som vill kramas och vara med mammi. Jag är SÅ stolt över dig för vad du presterar. Du är duktig i skolan, finn...

Av Ulrika - 27 september 2012 12:25

Jag lovade Maria ett eget inlägg och det ska hon nu få samtidigt som jag hälsar henne välkommen hem till Sverige.   Vet inte riktigt vart jag ska börja och hur, men jag kom att tänka på nu att vi har varit bästa vänner i 32 år. Det är äkta vänska...

Av Ulrika - 22 september 2012 11:58


Hej hopp! Vi börjar sakta med säkert känna hur det känns att vara frisk. Länge sedan jag var så här dålig..  Feber och en fruktansvärd förkylning. Men ni förstår väl att Micke har varit mycket sämre va? Fick världens sämsta förklaring av honom va...

Av Ulrika - 14 september 2012 13:21

Välkommen tillbaka!   Nu har bloggen haft en lång semester bara för att jag legat så här i sommar     Trodde ni på det??? Nää jag har då allt haft häcken full..   Alla skolungdommar har sommarlov utom jag... Men jag har faktis...

Av Ulrika - 23 mars 2012 23:52

  Tar nu ett upphåll med bloggen som ni nog redan märkt. Jag har inte orken längre...   Ha de bra så länge.... KRAM till er alla.          ...

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Skapa flashcards