annaulliz

Alla inlägg under september 2010

Av Ulrika - 28 september 2010 12:58

Som att det inte skulle vara nog med problem just nu, så ringer min handläggare från AF, och talar om att nu brinner det i knutarna...

Sveriges jävla regering spyr jag på snart.. Även om jag har ca 200 dagar kvar att stämpla, så måste de arbetslösa ut på praktik för det ska finnas BRA statestik... Jamen herregud..  

Men jag har lite funderingar och ska kolla upp lite i morgon om detta... Helst skulle jag hittat något i går..

Och jag tar inte vad som helst heller.. Lite stolthet har jag..

Jaja, dom problemen frår jag ta i morgon...

Have a nice day...

 

Pusss

Av Ulrika - 27 september 2010 09:05

God morgon världen...

Ja då var helgen slut då..  

Emil åkte tillbaka till pappa igår, och Emelie kom hem från Laura..

Nu är det mycket jobbigt som händer runt oss..Men så länge vi har varandra så klarar vi allt...

Mycket funderingar och svåra beslut.. Men så länge man kan prata med varandra om allt så känns det mycket lättare..

 

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på för nått..

Kanske ska sätta mig och terra lite folk.. ;)

Ha en bra dag och sköt om er!!!

Pusss

Bjuder på denna också...

Av Ulrika - 26 september 2010 10:29

Emil som gjort den på datorn...    

Av Ulrika - 26 september 2010 00:00

 Go kväll...

Folk har tydligen fest här utanför vårt sovrumsfönster..

Är bara jag som störs av det, så jag går upp och lyssnar på lite musik och fortsätter på min bok... Har inte skrivit på den nu på ett tag, men kanske beror på att jag mår så bra att jag inte vill komma ihåg allt... Vill inte riva i det..

Vi har haft en SUPER mysig kväll...Med så mycket kärlek..

Tänkte på det då min andra halva somnade hur mycket man egentligen kan älska någon...

Som när Emil tittade på film i sitt rum i kväll och jag skulle säga åt honom att gå och borsta tänderna.. Han ligger som en liten korv i sängen och sover... Jag bara beundrar och det känns som om jag bara skulle vilja slita han ur sängen och krama han...

Samma med min älskling som jag sagt flera gånger till, att jag älskar honom i dag.. När han sover så vill jag väcka honom och säga det igen..

Har jag nån föraning om något?

Att älska någon så mycket är nog den underbaraste känsla man kan ha...  

Denna fick jag av honey innan vi bodde ihop och texten älskar jag lika mycket som jag älskar honom...  

Ska kanske försöka sova.. Men nu är det livat i lgh brevid också..  

Sov så gott och ta vara på varandra... Pussss

  

Såg riktigt spöklikt ut nu ute...

TACK för att du finns älskling...Hade inte klarat det utan dig... Älskar dig!


Av Ulrika - 25 september 2010 14:41

Emil: -Mamma!

Jag: -Ja, vad är det?

Emil: -Jag tycker det är så fult när dom har läppar som står ut, är dom silikonerade då?

Jag: Hahahahahahaha... Ja det är dom nog...  

 

Av Ulrika - 25 september 2010 09:32

God morgon lördag..

Vad ska ni hitta på idag?

Vi ska ner på stan på "Skin deep" och kolla Mickes tatuering som ska vara uppritad och klar.. Spännande, för den är verkligen skitsnygg..

Sen blir det nog mest att slappa.. Tacos blir det till middag i dag!  

Lillan drar till K-hamn på fest ikväll och blir kvar tills i morgon, så det blir bara lilleman hemma..

Vädret här kunde vara bättre tack..

Kallt, regnigt och grått..

Det går bara åt ett håll nu..VINTER..

Nä, nu ska jag nog ta och väcka dom små liven och göra mig färdig för dagen..  

Ha en trevlig lördag! Pusss på er.

Av Ulrika - 24 september 2010 21:59

Monster invaderar vår säng...

  

Av Ulrika - 24 september 2010 09:29

Morning..

Har även i natt sovit relativt bra.. Känns som om det är vad som behövs nu..

Har hunnit explodera två gånger här på morgonen..

Explotion 1:

Kan verkligen må illa hur vissa människor beter sig...

Att se besvikelsen i sina barns ögon och undran.

Fick sån energi i morse så tvätten bokstavligen flög in i maskinen..

Fattar inte att vissa kan bli så pantade...  

Men en dag är allt försent..

Explotion 2:

När jag skrivit ett långt inlägg här som var betydligare längre än detta så fryser allt, och det ända att göra är att slita ur batteriet och börja om...   

 

Ja nog om detta... Ikväll kommer lillen hit också..  

Då ska vi mysa..

Är riktigt mysväder nu när det är regn å rusk ute.. Bara grått..

Ha massa ljus tända både inne och ute..

 

Jamen, ni får ha en underbar fredag, och ta hand om varandra...

 

Pusssss

 

 

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards