annaulliz

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Rubrik saknas

Av Ulrika - 7 januari 2012 15:48

Go middag.

Nu har bonussonen lämnat oss efter nästan en vecka. Vi har inte gjort så mycket mer än myst och rått om varann. Firat lilla julafton har vi också gjort.

Snart är det slut på allt vad lov heter och det blir vardag igen. Ganska skönt faktiskt, då det blir lite rutiner.. Men har ångest för att ta bort alla gulliga tomtar, mysiga ljusstakar mm..

Men, men tiden går så fort så det är snart jul igen.

Ikväll börjar "gladiatorerna" på tv. Lite småtråkigt då vi vet vem som vinner. Så håll koll när det är finalen, så kanske ni ser oss där i publiken.  


Lite bilder kommer här sen i veckan

 

Lillemannen Emil


   

Emelie får fotmassage av Kimmy.

   

Emelie & Adde

   

Adde & Micke

   

Adde

    

Emelie & Kimmy


Detta får bli allt för i dag från servicehuset.. Kan väl säga att det blir lite bättre här, för i dag står han och kockar vid spisen och jag fick min efterlängtade rast.  


Ha en trevlig lördagkväll. Sköt om er!


Pusss 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 17 oktober 2012 18:17

Grattis min älskade Emelie på din dag! Fattar inte att det var 17 år sedan du kom till världen. Du är fortfarande min lilla flicka som vill kramas och vara med mammi. Jag är SÅ stolt över dig för vad du presterar. Du är duktig i skolan, finn...

Av Ulrika - 10 oktober 2012 09:38


God morgon världen    Nu har hösten kommit på riktigt till Karlstad. Minusgrader var det i natt. Nu är det snart mössa och vantar som gäller.. En störtdykning ner i vinterklädesförrådet för att checka av vad som finns och passar måste göras. Us...

Av Ulrika - 27 september 2012 12:25

Jag lovade Maria ett eget inlägg och det ska hon nu få samtidigt som jag hälsar henne välkommen hem till Sverige.   Vet inte riktigt vart jag ska börja och hur, men jag kom att tänka på nu att vi har varit bästa vänner i 32 år. Det är äkta vänska...

Av Ulrika - 22 september 2012 11:58


Hej hopp! Vi börjar sakta med säkert känna hur det känns att vara frisk. Länge sedan jag var så här dålig..  Feber och en fruktansvärd förkylning. Men ni förstår väl att Micke har varit mycket sämre va? Fick världens sämsta förklaring av honom va...

Av Ulrika - 14 september 2012 13:21

Välkommen tillbaka!   Nu har bloggen haft en lång semester bara för att jag legat så här i sommar     Trodde ni på det??? Nää jag har då allt haft häcken full..   Alla skolungdommar har sommarlov utom jag... Men jag har faktis...

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Skapa flashcards