annaulliz

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Ulrika - 12 oktober 2010 13:20

  

Grattis Mayvon på din 55-års dag!

Jag hoppas verkligen att du firar rejält där du är...  

Tände ett ljus för dig i morse...

Ha det bra så ses vi framöver nån gång...   

Av Ulrika - 12 oktober 2010 13:02

Min älskade son har nyss skaffat msn och ni må tro att han skriver och skickar saker i ETT....  

  

Gjorde en print på min dator hur det kan se ut...

Sötaste ungen..(klicka på bilden)

Har för övrigt pratat med hans lärare i dag..

Ringde dit, då jag inte fått någon info hur det går på den nya skolan.. Han skötte sig superbra och allt gick bara fint..

Han måste brås på sin mor...   

Annars har inte Ulliz gjort många knop i dag..

Har mest suttit luren känns det som...

Pratade med Jenny i 1 1/2 timme tror jag..

Nu blir det nog duschen nästa innan jag ska bjuda "da familia" på en ny fiskgratäng.. Hoppas det går att äta...

Ha en bra dag och glöm inte att påminna den du älskar att du gör det...  

 

Pusssss

Av Ulrika - 12 oktober 2010 00:10

Hur är folk funtade????

Lyssnade på rix fm då vi lade oss och Gert Fylking var nattens pratare om brott och straff..."Gerts värld"

Kan bli så förbannad på folk som ringer in och vet inte ett smack hur det är utan har bara teorier om allt...

Tårarna rinner, så arg blir jag... Arg, ledsen och åter arg...

Många som ringt in har varit med om riktiga brott..

Tråkigt med radio då dom drar ner samtalet då det verkligen är folk som drabbats, men de som är stor i "korken" får mer tid att tala...

En kille ringde in och talade om att häktet var ett "helete", men kåken var helt okej...

Är det så Sverige straffar de dömda????

Jag går i bitar när jag lyssnar på detta program...

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards