annaulliz

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Ulrika - 19 oktober 2010 23:50


Är det så man tänker om man misshandlar någon man älskar???

Texten är ju helt sjuk...

Det gör ont... Ont att höra...

Så JÄVLA ont.. Hur kan man tänka så här???

Är så glad att jag träffat Micke.

Älskar honom SÅ mycket...  

Av Ulrika - 19 oktober 2010 23:05

Go kväll...

Dagen igår var suger för lilla gumman...

Hennes vänner överraskade henne och gav henne en fin kväll..

Det värsta var att jag visste om det och hon blev besviken för inga hade tid att komma...

Men i slutändan blev det bra och hon var helnöjd..

Jag gjorde den middag hon önskade, sen åt vi tårtan hon önskade innan hon gick iväg, till det hon blev lurad till...

I dag har det varit bara en grå dag...

Regn, regn och regn..

Ont i båda axlarna, magen och ryggen..

Min högra axel har nog blivit överansträngd pga den bruta vänsteraxeln... jaja, skit samma vilket... Ont har jag..

MEN.. Ibland kan man få sig en tankeställare och inte klaga så mycket..

Emelie ringde till min farmor och farfar i dag när hon kom från skolan..

Farfar är 78 år och sliter med sin rygg och höfter..

Så det känns inte som att jag ska klaga..

Farmor sa att hon saknade oss och farfar ropade i bakgrunden att hon skulle hälsa en kram till mig...  

Önskar att det var närmre mellan oss och får i bland dåligt samvete att jag flyttat så långt från all släkt...

Får väl se när vi kan åka uppöver nästa gång...

 

Idag var bumsan på hockeymatch med Jonna..  

FBK - Luleå..

3 - 0   

  

Antar att hon dödar mig för att jag lägger ut en bild utan att fråga henne, men hon brukar inte läsa min blogg ändå...

Snodde den från Jonnas blogg...   

 

 

Sov gott...

Lite nattmusik kommer här...

 

 


Pusss


Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards