annaulliz

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Ulrika - 17 oktober 2010 15:06

Halluuu gott folk..

Då var ännu en helg över.. Fattar inte var tiden tar vägen..

Just nu är älsklingen och jobbar och jag har suttit och kollat lite på nätet på lite olika matrecept..

Vi veckohandlar ju varje vecka (även idag), så när jag gör matsedel för veckan så har man oftat idetorka..

Känns som det blir samma varje vecka..

Så här ser den ut den kommande veckan:

V 42

Må: Fläskfilé och potatisgratäng (Emelies önskan på sin födelsedag)

Ti: Köttbullar och spagetti

On: Frukostkorv och stuvad potatis

To: Skinksås och pasta

Fr: Schnitzel, klyftpotatis och beasås

Lö: Regnbågskotletter, potatis och fisksås (Emils önskan)

Sö: Kycklinggryta och ris

 

Kommentera gärna vad ni brukar äta och ge lite ideer...   

Idag står det hemkörningspizza på menyn... Gööööött...

 

Idag för 15 år sedan låg jag nu i verkar och den lilla ville inte titta ut förrän i morgon kväll...  

Ha en trevlig söndag...

Pusss

  

Vår nya anläggning..   <-----(Micke)

Och Micke har LOVAT att gömma alla kablar...  

Jag får svår ångest att se allt detta med synliga kablar...

 

Av Ulrika - 17 oktober 2010 02:22

Hej hopp...

Ögonen går i kors, men jag kan inte sova...

Försökte lägga mig, men då älsklingen börja snarka visste jag att det inte skulle gå...

Vi har haft en underbar dag...

Åkte i väg och handlade godis....

Kom hem med godis och ett hemma biosystem..

Vi har pratat om det länge så det var ingen impuls.

Bra pris.

Skulle aldig klara av att förhandla som Micke gör.

Men nu har vi ljud i rummet tack vare älsklingen...

Han fixar verkligen allt.

Hatar dessa nätter. Man kan somna men sedan vakna och vara vaken..

Kan man inte sova kan man kolla på detta...

Jag tror jag döööööööör.....

Har jag sjuk humor eller?

Sova till denna...

Älskar dig honeybunny....




Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards