annaulliz

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Ulrika - 9 oktober 2010 14:28

Nu har vi blivit barnlös för en stund..

Emelie chockade nog oss alla idag då hon frågade lillebror om han ville följa med henne till Bergvik och shoppa kläder..

Hon som brukar skämmas över honom..

Han svarade gladeligen ja..

Så dom tog bussen dit. Får väl se om dom varit vänner eller om hon "råkat" tappa bort honom...  

Igår kväll hade vi det riktigt mysigt.. Tittade på Idol.

Vårat sovrum blev invaderat i 4 tjejer också..

  

Dock väldigt blyga.. haha..

  

Emelie och Jonna älskar att posa...

 

Skönaste kommentaren i går var absolut Jonnas..

Jag frågade Jonna om hon var förkyld för hon var så hes..

Då tittar hon på mig,

-Nä, jag har varit på hockey... hahaha      

 

Idag väntar tacos till middag...En myskväll med Emil och älsklingen..

Emelie ska på tjejkväll så henne ser vi inte röken av..

Ha en skön lördag!

 

Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards