annaulliz

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Ulrika - 6 oktober 2010 11:49

Hellu..

Vilken sju helsike natt det varit då..

Känns som jag varit vaken mer än sovit..

Högersidan är tatuerad och ömmar, vänstersidan är piersad och den får man inte ligga på från början..

Ryggen kvar då, men klarar inte av att ligga på rygg en hel natt..

Skulle nästan varit roligt att haft en filmkamera i sovrummet..

Har nog haft världens konstigaste sovställningar..  

Nu vi 11 skjutsade jag ner honey på stan, så nu ligger han och plågar sig han med...

Lägger in ett bildbevis senare..

Lillbumsan är hemma idag med från skolan.. Denna förkylning går bara runt runt...

Hon blev iallafall väldigt stolt över min tatuering...  

Snart blir det bak i Ulliz kök.. Mer tekakor..

Ha en bra dag så hörs vi...

Och Du... Glöm inte att skicka en kommentar eller gb inlägg...  

Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards