annaulliz

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Ulrika - 30 maj 2011 14:30

Ja då var ännu en morsdag avklarad.

Den började med att JAG bjöd min fina man på kaffe..  

När lillfisan vaknade fick jag paket från henne och Emil.

  Home is where my MOM is!

  

Mamma du är lysande..

Dagen var väl mest som vanligt annars..

Fick faktiskt två parfymer av Micke också.. Gulleplutten min.

Jag hade ju råkat viskat att jag har snart slut på mina parfymer och det hade han snappat upp...   

Middagen hjälptes vi åt med och det blev baconinlindad kyckling i cream frache med chili och paprikasmak och klyftpotatis.

Naturligtvis tände vi doftljuset från barnen också..


På kvällen blev det film som strulade hit och dit.. Inget ville funka som vi ville och ni vill inte veta heller..


Hoppas ni alla hade en fin morsdag!


   Det är inte bara Micke som är gullig i vårat förhållande. Även jag kan...

Var faktiskt iväg tidigt på lördagsmorgon och köpte rosor till honom..

Tycker man kan göra någon glad och visa sin kärlek även andra dagar än födelsedagar... Man uppskattar det mer då tycker jag..


Pusss



Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards