annaulliz

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Ulrika - 17 maj 2011 15:22

Är så glad att jag har min älskade sis...


  


Love you!


Hon ska vara med i familjen annorlunda snart också med 12 ungar.. Bra gjort tycker jag... hahaha.   

Av Ulrika - 17 maj 2011 12:11

 

                 Pappa 60 år 


Nu är vi hemma igen efter jämtlandstrippen och pappas kalas.

Mycket trevligt hade vi. Roligt att träffa all släkt som tyvärr inte blir så ofta numer.

Fredagen fick Micke som vanligt jobba hos svärpäronen, sedan var vi till Stugun och hälsade på min fina svärmor Eeva och mitt bonusbarn Kimmy som vi grattade lite i efterskott på hans 13 års dag!

Lördagen var det kalas hela dagen.

Vädret går väl att diskutera denna helg, men mellan regnperioderna hann födelsedagsbarnet och Micke grilla iaf.


    

Inte alla som ser så glad utav att jobba..   

Mycket god mat och dryck fick vi alla.. Och naturligtvis blev det tårta i stora lass.

  


Nätterna spenderade vi uppe hos broder och Paula och hade jättetrevligt långt in på nätterna med lite surrdricka och många skratt...

Tänkte inte skriva så mycket mer utan lägger ut en bildbomb istället. Enjoy..


                       


Puss puss och ha en bra dag !

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards