annaulliz

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ulrika - 11 maj 2011 15:05

Fick krama om sis i dag och det kändes underbart..

Hade sån ångest innan vi gick in till rätten, kändes som allt spelades upp igen och det var min egen rättegång..

Hon var så otroligt stark, vilket jag beundrar henne för.

Tyvärr så skrev dom av rättegången i dag då nya bevis har kommit in... Tycker så synd om henne, då dagen idag skulle bli ett avslut men blev istället en ännu längre väntan...

Min lilla sötnos...   

Var kvar någon timme i rätten och träffade många otroliga människor, men jag såg på henne att det var fruktansvärt jobbigt.

Lillfisan min...


Nu är det packa, packa som står på schemat.. Tur jag har min "To do" lista, för huvudet känns som vakum...

Ska bli roligt att träffa paranteserna och övriga släkten i morgon. Det tråkiga är bara resan som är så lång.

Tänk när jag träffade Micke då jag åkte denna sträcka varannan vecka... Han måste ju vara speciell den mannen. Hahaha...


Nä nu har jag inte tid med detta.. Ha en underbar onsdag och missa inte sverigematchen ikväll...


Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards