annaulliz

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Ulrika - 3 maj 2011 14:20

Från att legat ute hela helgen i bikini och solat till att det i dag snöar.. Något måste ha blivit riktigt fel hos vädergudarna..

Kan vara skönt att vila upp kroppen från all solning, men det behöver väl inte snöa för det..


Idag fick jag iallafall ett positivt besked, och det var att jag har fått en tid för "slutbesiktningen" av axeln.. Det ska bli väldigt skönt att få det gjort nu och kunna gå vidare..

Alla dessa undersökningar, papper som ska skickas hit och dit gör mig nu spyfärdig efter så många år.. Men nu känns det som att det är det sista för den kroppsdelen. Hehe.


Väntar nu bara på provsvaren sedan operationen, så ska väl det också vara slutfört hoppas jag.


Skam den som ger sig!


Har börjat förbereda mig lite smått mentalt nu inför rättegången , då jag ska följa med sis..

Tror det kan vara bra för bearbetningen, men det lär nog kännas och olika minnen kommer nog ploppa upp igen, sedan jag själv satt där.

Men det ska nog gå bra och jag vill finnas för henne där.. Det är det viktigaste.   


Ja det var väl att från ett litet snöande Karlstad.


Pusss på er och ta hand om varandra.

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards