annaulliz

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Ulrika - 2 maj 2011 12:08

Jag som tänkt mig en bildbomb så här efter helgen.. Vet inte vad som hände egentligen. Hör och hämpna så har det blivit en bild tagen under hela helgen och det är denna.

  

Vet inte vad det är med mig.

Kanske är all solning. För solat har vi gjort hela helgen.

Kanske just därför det inte funnits så mycket att fota.. Men dundermysigt har vi haft iallafall..

Majbrasan var vi förbi en sväng då det var en Micke som var godissugen, så vi gick förbi den på vägen till affären..

Hade lite jour under kvällen på lillfisan som absolut inte kunde vara kvar hos papi, utan skulle hem och sen ut. Men det verkar som det gick bra iallafall...

Är ju inte den bästa helgen för tonåringar att ränna ute direkt tycker jag.


Ja detta var ju ett jätteroligt inlägg. Haha, ja det bjuder jag på.


Ha en kanonfin dag!


Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards