annaulliz

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Ulrika - 6 maj 2011 12:08

Var på AF i dag och det är ju skrattretande va goa dom är..

Kände att jag skulle vilja byta plats med denna fina dam(min handledare) och säga till henne att du måste söka detta jobb som budbilsförare för allt stämmer in på dig.

Då skulle hon nog säga som jag gjorde, jag har inte jobbat som det och kan inget om det heller, vad är det som stämmer in.

Då skulle jag skrika åt henne

- Du har B körkort

HERREGUD säger jag bara.

Fick även lite tips om två behandlingshem för ungdommar som jag ska söka, men dom behövde jag inte söka fast jag har mer kompetens för dom två... Jag säger då det..


Ikväll blir vi barnledig igen då lilla åker till papi.

Vi lär nog sitta och tryna i soffan till hockeyn. Det går inte att missa en sverigematch..


Ibland önskar man att man kan dela på sig och vara lite överallt samtidigt. Skulle ha velat vara hos sis nu och hjälpa henne med allt som ska fixas innan rättegången innan hon kommer hårlös.

Vet själv hur frustrerande det är att inte få tag på intyg som är bråtskande, intyg som dom redan fått, men måste kompliceras ännu med ett intyg. Och på allt detta så är personerna man söker inte där. Dagarna rinner iväg och paniken kommer för att man måste ha vissa papper helst igår...

Sen ska man funka resten av tiden som förälder med allt vad det innebär..

Sänder henne en stor styrkekram från en stolt sis

  


Ha en trevlig fredag!


Pusss


Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards