annaulliz

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Ulrika - 23 september 2010 09:49

God morgon världen...

Tänk vad livet kan bli så mycket trevligare när man fått sova bra..

   

Har sovit som en stock inatt.. Inget har stört mig..

Är lite bättre i magen i dag, men inte helt bra.

I går trotsade jag mig själv och dammsugade, städade toan och tvättade.. Tänk, jag är nog tjurigare än de barn Emelie tar hand om nu på dagiset.. Hehe.. Men jag brås väl på nån..   

 

Jenny ringde i går morse också.. Mycket trevligt samtal.. Tycker det är dags nu att ta en resa neröver och joina mig några dagar..     

Idag vet jag inte vad jag ska göra mer än att sakna min man...  

Kanske skulle ha bakat nått... Lovade ju Therese frulle denne vecka med tekakor i utbyte mot kantareller.. Haha..

MEN dom är slut.. Hmm, mina små skåpråttor som varit framme..

Nä det var nog detta för i dag.. Over and out...

 

Pussss

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards