annaulliz

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Ulrika - 13 september 2010 09:41

God morgon...

Ja då var helgen över. Varför går dom så fort?

Vi har haft lilleman här i helgen också och han är kvar här tills ikväll. Han har ledig dag idag från skolan och i morgon byter han skola till en som ligger närmare där han bor.. Han tycker det ska bli riktigt spännande.. Hoppas att det går bra.

Var ju meningen att vi skulle gå på bio jag och Emil och ha egentid vi två i lördags, men vi gick igår istället..

  

Behöver ju inte prata allt för högt om att jag nickade till... 1.48 var filmen..   

På lördagen var jag faktiskt riktigt duktig.. Bakade matbröd och lagade mat.. Innan det var vi och veckohandlade.. Ibland så lyckas man samla allt på en dag.

Så vad har denna vecka att bjuda på då?

Idag ska nog jag och Emil på affären en sväng. Måste köpa hårfärg..

Sen blir det att stå vid spisen och invänta att de övriga familjemedlemmarna droppar in för att äta och skjutsa Emil till bussen..

I morgon ska vi på föräldramöte då syon ska prata om valen till gymnasiet.. Herregud, min lilla flicka ska börja gymnasiet. Fattar det inte.. Hon vet att hon ska utbilda sig till polis, men inte riktigt vilken linje hon ska välja på gymnasiet... Blir nog intressant.

Sen vet jag inte vad som händer.. Jo jag har ett möte på onsdag.

Nä nu ska jag nog ta och fixa iordning mig för dagen...

Ha en kanoners dag! Pusss

 

Dagens fråga:

Emil: -Mamma, pussades man på stenåldern?

Jag: -Ja, det gjorde man nog..

Emil: -Mhää, det kunde dom väl inte veta då att det fanns...

 

Hahaha, ja visste man då att det fanns???   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards