annaulliz

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Ulrika - 10 september 2010 22:58

Trött, trött är jag... Men väntar på bumsan... Skulle cykla från Carro 23...

Kvällen har varit mysig..Min goa Emil är här nu och vi har kollat på idol...

Vad händer sen?

I morgon ska jag ha egentid med lillemannen... Vi ska gå på bio och se "Toy story 3".. Gissa om jag kommer att vara trött... Den är 1.48 lång... OMG... Men vad gör man inte för dom man älskar... Han ville så gärna se denna och jag smälte...  

Han bara skrek jippie när jag sa vi skulle på bio i morgon...

 

 TILL min Mikeyboy.... Pussssssssss...


Av Ulrika - 10 september 2010 09:48

  Ett stort grattis till oss...  

Idag har vi varit förlovade i två månader och det finns ingen lyckligare än jag...

Är så glad att Micke kom in i mitt liv.

Har samma känsla kvar i magen som jag hade för ca 1 1/2 år sedan då vi blev ett par...

Vilken härlig känsla det är att älska någon så mycket att man saknar varandra direkt man är ifrån varandra..

        

            Jag älskar dig Micke   

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards