annaulliz

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Ulrika - 16 september 2010 12:54

Trotsar min värk och mitt dåliga humör genom att tvinga mig själv att baka...

Blir galen av att ha ont, blir galen av att inte ha något att göra...

Trött på att laga mat jämt, tvätta, städa och allt vad livet som arbetslös innebär.. Men vad gör man när man dessutom är halvt invalid???   

Vem kan anställa en enarmad bandit???

Sååå, nu kändes det bättre.. Phuu..

 

 

Mitt bakverk... 

 

Pusss

Av Ulrika - 16 september 2010 09:49

Än är inte älsklingen färdigfirad.. Om 3 helger kommer svågern med sambo hit från Oslo.. Mycket trevligt..  

 

Inatt så gifte jag mig också bara så ni vet..

Presenterna kan ni skicka till hemvägen i karlstad..   

Kommer inte ihåg själva bröllopet men det var nog säkert bra.. Men så typiskt att ringen var borta då jag vaknade.. Snyft..

Kanske får göra om det en dag, då jag minns..

 

Idag känns det bara neråt.. Tredje dagen nu med värk som heter duga.. Inte blir det bättre av brevet som låg i postfacket igår heller.. Nya prover om tre månader..

 

Igår var vår toalett okuperad av tre frittriga 15 åringar..

Två blondiner och en brunett..

När dom kommer ut är det en blondin och två brunetter..

Hjälp vart är mitt barn???  

 

Jo, hon var en av brunetterna.......

Men jag var lika dan i den åldern också, så det kanske är normalt... ;)

 

Bla bla bla... Ha en bra dag!!!

Pusss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards