annaulliz

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Ulrika - 17 september 2010 10:04

 




Lite tips på bra musik..



Av Ulrika - 17 september 2010 08:54

God morgon...

Här är det blåsigt och KALLT idag.. Viner bara i vädringsluckorna..

Hela jag är genomfrusen... Burrrr..

Nu på morgonen har jag skickat iväg lilla på en lite klassresa till solbacken.. Säger väl kanske inte så mycket det namnet, vet inte ens själv var det är riktigt.. Men så heter stället och är en friluftsanläggning.. Där ska dom sova i natt och jag tycker verkligen synd om dom, om det är så här kallt i natt.. Hon som nyss blivit bra i förkylningen..

Skrattade åt henne innan hon gick med full mundering på sig från topp till tå..

När hon tog upp packningen och skulle gå, hör jag henne mumla i hallen:

-Åh herregud, hur ska de här gå....

Haha hon tog sig knappt ut genom dörren.  

Så ikväll blir vi alltså solo här hemma.. Då ska vi mysa med massor av ljus, ett glas vin och massor av kärlek...   

Är så tacksam att jag har min Micke.. Och det är Emelie också som verkligen ser honom som en pappa..Igår var hon så tacksam mot honom då han flängde runt i halva Karlstad för att hitta liggunderlägg till henne tills idag, fika å gotta efter jobbet..

Är min man de...  

Nä ni gott folk, nu önskar jag er en trevlig fredag och ta hand om er och varandra..

Pusss

  

Emelie kollar så allt är med...  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards