annaulliz

Alla inlägg den 21 september 2010

?

Av Ulrika - 21 september 2010 11:44

Hällö..

Idag har det inte blivit många knop gjorda av Ulliz.. Men som jag sa till Micke nyss, dagen är inte slut än..

Är helt färdig.. Har så jäkla ont i magen, men gjorde ju massor av nytta igår istället..

Putsade fönstren i sovrummet, vardagsrummet och matsalsrummet och bytte gardiner.. Är så tråkigt också då det är delade fönster..2 blir 4..

Sedan dammtorkade jag. Köttfärssås och spagetti till middag..

När vi ätit och diskat undan började jag och Micke rensa ur klädgarderoben då jag svurit över den ganska så länge på allt krafs..Så Micke sprang skyttetrafik med grejjor till källaren.. Sen var jag ganska så spak kan jag lova...

Så jag tänkte att dammsugningen spar jag tills idag..Men men..

Guuud vilket trist inlägg detta blev då..  

Men roligare än så var det ju inte...

Idag har lillan varit på lite praktik hos polisen..Intressant var det tyckte hon..

Ha en bra dag!

 

Pussss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards