annaulliz

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Ulrika - 18 september 2010 16:51

Idag var vi till skin deep och kollade på tatueringar..

Så jävla roligt och nu blir det inte bara prat utan nu blir det av..

Jag bokade tid för piersing den 5:e oktober...

  

Har även beställt en uppritning av en tatuering som ska vara på vaden, som skulle vara klar då jag går dit och piersar mig.. Spännande..  

Micke ska dit på lördag då dom ska rita upp en på ryggen och kolla hur det ser ut... Den är skitsnygg..

Hade en fundering på att göra min nacktatoo samtidigt som den på vaden, men får se hur det blir...

Nu lagar älsklingen mat, och jag är utsvulten så det ska bli gott...

Ha en trevlig lördagkväll... Pussss   

Av Ulrika - 18 september 2010 09:31

Go morron världen och gomorron lördag!!!

I natt har jag sovit som en kratta.. Var nära att pula in en tubsocka i munnen på den jag lever med.. Att det bara kan komma så mycket ljud ur en mun...

Så jag la mig i soffan en stund med musiken i mina öron..  

Men kvällen var jättemysig.. Vi mumsade godis och tittade på tv..Idol och hockey är ju en riktig myskväll de... Hahaha..

Vi ska föresten på hemmamatch den 2:a oktober på Löfbergs lila arena och se när FBK dänger skiter ur Modo(homo)...  

Idag kommer bumsan hem igen..Skönt att ha henne hemma..

Vi ska dra ner på stan idag också till "Skin deep" och kolla på tatueringar.. Micke ska göra en på ryggen och jag tror jag ska göra en bak på vaden.. Ska även kolla lite på piersingar..

Ja, det är väl lite hur våran dag kommer att se ut..

Ha en underbar dag och sköt om er... Pusssssss

 

http://www.skindeeptattoo.se/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards