annaulliz

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Tack..

Av Ulrika - 16 april 2011 23:40

Tack för alla goa kommentarer på facebook för mitt sista inlägg..

Värmer..

Kan tala om att jag tyckte första ingreppet var hemskt, men detta tog nog priset..

Va väl inte så fina diagnoser visade det sig..

Har ändå kunnat hålla humöret uppe, fast det känns som man skulle bara vilja gå och gömma sig..


Att ha ont hela tiden tär på en.

Man kan bli irriterad för ingenting och det är egentligen inte meningen.

Man känner sig frustrerad över smärta som inte ger sig och man ska fungera i en vardag!

Tankar om provsvar, tankar om vad som kommer hända mm.

Det är som att det aldrig ger sig...

Man har tårar varje dag för vad som kommer bli.

DÄRFÖR är jag glad att jag har en man som jag kan prata med om ALLT och som lyssnar.. Då kan man lösa det mesta.

Min Mikeyboy är den bästa...  Min bästa vän.

Jag älskar dig Micke !


Emelie är även min bästa vän och vi kan prata om allt, men man kan ändå inte visa allt då man ska försöka att vara en bra förälder också.


Och inte att förglömma mina fina vänner som ringer eller sms:ar och stöttar mig nu...    

TACK...


Har knulat ner en värmefilt i byxan och under tröjan som suttit på hela kvällen över magen.

Värktabletter hjälper inte mig just nu (om jag inte vill bli hög då), och det vill jag absolut inte.. Men värme känns bättre..

Lite komiskt i det hela är att när jag satt filten på plats och kommer på när det är paus i tv program att jag tänkte ta en ryk så måste jag möblera om allt hela tiden, så jag kom med en bra ide att rycka ur sladden i stället och ta med mig allt..

Sexig som jag är går jag runt i mysbyxor, två meters sladd och dosa i byxfickan... Slå den ni...  


Pusss


 
 
Maya

Maya

17 april 2011 00:54

Jag hoppas du kryar på dig fort!
Vad har du blivit opererad för? Usch, jag gillar Inte alls sjukhus... älskar dokumentärer om det men hatar befinna mig inlagd på ett!
Ha en fin söndag!
Kram maya

http://mayashideout.blogspot.com

 
Ingen bild

Din egna Emelie

17 april 2011 00:59

Jag vet att jag inte alltid visar min tacksamhet och uppskattning för allt du gör för mig, men jag vill att du ska veta att jag är hur tacksam som helst bara att få ha dig vid min sida! Jag ska försöka bättra mig och jag hoppas du sett förändring sedan vi pratade för jag har verkligen försökt. Och jag ser din förändring och det gör mig glad och samtidigt stolt! Världens bästa mamma. Jag vill aldrig skiljas från dig, jag vill leva med dig livet ut som om vi vore gifta. Du är världens finaste, starkaste och snällaste kvinna. Du är min förebild och har alltid varit det, det kommer du även förbli. Jag älskar dig, glöm inte det!

Ulrika

17 april 2011 10:43

Åhhhh min lillfisa. Älskar dig så mycket, och ÄR så stolt över dig !
Puss

 
Linda

Linda

17 april 2011 08:47

Detta låter urjobbigt. Har ingen aning om varför du opererats. Sänder massa styrka till dig. Man fixar mer än man tror hur jobbigt det än kan kännas.
Kramar till dig!

http://baralinda.se/wordpress

Ulrika

17 april 2011 10:44

Tack Linda..
Som jag själv försöker förmedla till andra som har det jobbigt, så är det att man går ur det jobbiga som stark..
Kram

 
Kenneth

Kenneth

18 april 2011 12:56

Jag har ju ingen aning vad för op du har gått igenom men se till o var försiktig o rädd om o hoppas att du snart är på fötter igen

http://rothvoss.blogspot.com

Ulrika

18 april 2011 13:02

Tack så mycket..
Får hoppas jag blir som folk snart igen.. :)
Ha en bra dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 17 oktober 2012 18:17

Grattis min älskade Emelie på din dag! Fattar inte att det var 17 år sedan du kom till världen. Du är fortfarande min lilla flicka som vill kramas och vara med mammi. Jag är SÅ stolt över dig för vad du presterar. Du är duktig i skolan, finn...

Av Ulrika - 10 oktober 2012 09:38


God morgon världen    Nu har hösten kommit på riktigt till Karlstad. Minusgrader var det i natt. Nu är det snart mössa och vantar som gäller.. En störtdykning ner i vinterklädesförrådet för att checka av vad som finns och passar måste göras. Us...

Av Ulrika - 27 september 2012 12:25

Jag lovade Maria ett eget inlägg och det ska hon nu få samtidigt som jag hälsar henne välkommen hem till Sverige.   Vet inte riktigt vart jag ska börja och hur, men jag kom att tänka på nu att vi har varit bästa vänner i 32 år. Det är äkta vänska...

Av Ulrika - 22 september 2012 11:58


Hej hopp! Vi börjar sakta med säkert känna hur det känns att vara frisk. Länge sedan jag var så här dålig..  Feber och en fruktansvärd förkylning. Men ni förstår väl att Micke har varit mycket sämre va? Fick världens sämsta förklaring av honom va...

Av Ulrika - 14 september 2012 13:21

Välkommen tillbaka!   Nu har bloggen haft en lång semester bara för att jag legat så här i sommar     Trodde ni på det??? Nää jag har då allt haft häcken full..   Alla skolungdommar har sommarlov utom jag... Men jag har faktis...

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards