annaulliz

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Ulrika - 4 april 2011 23:11

Tjohoo..

Har nu kollat på bb och hatar det men vill ändå se..

Alla har nu lagt sig här och det är tyst förutom att det dundrar i mina hörlurar..

Har hittat en grymt bra grupp som ni bara måste ge en chans.

Denna låt kanske är lite depp men den passar mig just nu.


I morgon har jag en uppringd läkartid 11.20 och jag har en hel lista som vi skrivit upp att fråga om..

Känns som jag är ganska delad just nu, men det ordnar sig säkert.

Är så glad att jag har bästa Micke som stöd..

Man kan vara ledsen och fundera runt mycket, och han finns alltid där.

DET ÄR KÄRLEK.

Har naturligtvis mina vänner också som stöttar.

Allt det jobbiga handlar egentligen inte om vad det är. Eller jo naturligvis gör det de, men jag får sådan flaschback av sjukhus, läkarrockar och allt vad det innebär.. Jag mår skitdåligt att se läkare komma gående..

Även om det är mina gamla tankar och jag lever i nuet så finns dom ändå kvar på något vis..

Vet inte om jag är knäpp på något vis !!


Vill bara påminna om att detta är MIN blogg som jag skriver av mig i och ingen nyhetstidning.. Jag skriver om mina tankar och hur jag mår, och inte för att uppdatera världen.


Ha en trevlig tisdag får man väl säga nu då..


Pusss


Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards