annaulliz

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Ulrika - 11 april 2011 15:50

Skjut mig om jag gör fel, men denna bild är så fin på Jay Smith, Emelie och Jonna...


 

Av Ulrika - 11 april 2011 09:57

God morgon alla mina bloggläsare..

Ja då var denna helg över då. :(

Emil har varit lite dålig här i helgen då pollenallergin börjar nu, men igår var han lite piggare när han åkte tillbaka till papi.


Annars så har vi lallat runt här och fått lite gjort.

Micke skjutsade Emlan och Jonna till Kristinehamn på lördagen så dom fick träffa sin kille Jay Smith. Snacka om glada tjejer som fått fotograferats med honom och fått autografer. Lägger upp bilder på det senare om jag får för dom.


Så till rubriken.

Änterligen har det hänt.

Ni minns väl i oktober då vi hade köpt bioljudet och det var ett skatbo av kablar bakom tv:n?

Det var en viss Micke som LOVADE att fixa det..  

Jag får sån här allergi av att se skiten ligga runt golven.

NU ett halvår senare så har det hänt... Men det var lättare att köpa en ny hylla..

Kommer antagligen få lite sura miner för detta inlägg hehe..

  Som straff fick han då bygga ihop bänken också.. Eller jag hjälpte faktiskt till ja med.. Sorterade skruven från början..  


  

Detta blev resultatet..

Så nu har jag kommit på att jag vill ha ett soffbord i samma färg. Undra och Micke börjar bli lite småsvettig nu när jag är lite på inredningshumör.. Hahaha.


Har fått tid för operation nu på fredag kl: 8 iallafall.

Skönt att få en tid på morgon då jag ska vara fastande.


Ja det var lite om helgen det.

Ha en trevlig måndag!


Just ja, matmenyn för denna vecka.

Må: Fiskgratäng med räkor och gratinerat mos

Ti: Helstekt kyckling, ris och currysås

On: Chili Con Carne

To: Järpar, potatis och gräddsås

Fr: Gratinerad kassler och klyftpotatis

Lö: Funderar lite till

Sö: Pizzahemkörning


Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards