annaulliz

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Ulrika - 27 april 2011 14:26

Nu är sommaren på plats i Karlstad.. Igår trodde jag inte mina öron då jag hörde gräsklipparen här utanför.

Så härligt med värme.

  

Det blommar för fullt utanför köksfönstret.


  

Bilen har blivit sommarfin.

Då måste det väl vara sommar?


Påsken har varit underbart skön och lugn.

Kidsen har varit här hela påsken, och vi har varit utan barn vissa nätter och bonusbarn andra. Det rullar på för fullt.

Idag åker båda barnen till papi och det kommer nog eka skjutvapen i skallen på mig från tv spelen ett bra tag framöver.

Det går liksom inte ha en ljudnivå som är behaglig utan det är tufft med höga ljud enligt Emil.. Känns i bland som man själv lever i en krigvärld.


Ja det var väl allt för denna gång, nu ska det förberedas mat så kidsen är mätta i småmagarna då de åker..

Ha det bra och sköt om varann.


Pusss


Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards