annaulliz

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ulrika - 30 april 2011 08:58

Valborg och kanonväder.. Vad betyder det?

Jo att det blir att pressa ännu en dag.

I förrgår pratade jag med sis i några timmar och glömde bort tiden och solen. Huvudvärk och frossa på kvällen. I går var det samma visa igen, men då hade jag lite mer grund. Tack sis för att du finns och är vettig att prata med. Eller vettig och vettig, men det lät ju fint iallafall.  

Lite förvirrad kanske man kan säga.. Det är ju inte alla som hämtar hem barn från dagis och glömmer ta på barnet skor..

I dag är ju älsklingen hemma också så jag ska tvinga ut han sen på lite pressning..


Idag firar vi 2 år också...

  


Grattis till oss !!!


Mot kvällningen blir det lite grillning... Ska försöka föreviga med lite bilder senare.. Bara det att Micke blir lite smått irriterad på mig när jag jämt springer runt och tar kort.. Höhö.

Men jag är inte värre än våran lillbusa än iallafall. ;)


Nä nu ska jag gå och hoppa i sängen och se om honey vaknar upp ur koman han ligger i. Han måste vara glad som har mig, när han har sovmorgon..   


Ha en underbar dag alla mina bloggläsare och var försiktig med smällarna..


Pusss


Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards