annaulliz

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Ulrika - 28 oktober 2011 08:15

Mitt hjärta tar kol på mig... Jag orkar inte längre. Jag orkar inte finnas för alla hela tiden. VEM finns för mig då jag behöver det?

Det är nu när man mår dåligt man känner vilka de goda vännerna är.. Vissa vet hur jag mår, men ringer dom då?

Micke har alltid sagt att jag inte kan lägga ner min energi på alla andra och må dåligt för dem, och han har rätt för en gång skull....

Jag lyssnar på alla och försöker hjälpa, men glömmer bort mig själv..

Det har straffat sig regält hos mig nu tydligen.

Pratade nyss med sjukvårdsupplysningen som ville skicka en ambulans.. SÅ sjuk är jag inte..

Hjärtat funkar fortfarande.

Låter Bloggen vara vilande ett tag så jag kan hinna ikapp mig själv, men skicka gärna ett krya på dig meddelande så blir jag glad. Hahaha


Med tårar i ögonen lämnar jag er för ett tag framöver  


Pusss och god morgon 

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards