annaulliz

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Ulrika - 17 oktober 2011 09:59

Go förmiddag..

Då var åter igen en helg slut. SÅ trist att de går så fort.

Har väl inte varit så många knop denna helgen heller då Micke fortfarande är hängig med en långdragen förkylning.. Har kontaterat att denna förkylning är FAKTISKT tjurigare än mig.  


Idag blir det lite städ och bak. Lillsmurfan fyller ju år i morgon. Vad tiden går fort.

      

Förmodligen kommer jag få skit för detta av henne, men hon får bara igen efter vad hon gör mot mig..


-Mamma, kan du lyfta på armarna i 10 sek?

-Ja, sa jag och gjorde det

-Kan du le?

-Ja, sa jag och undrade vad hon håller på med. Jag ler ju nästan jämt..

-Kan du upprepa en mening flera gånger?

-Men, JA...

-PHUUUU, det var ingen stroke.


Så blir man behandlad här hemma av sitt eget barn.


Brukar ju ha lite roliga kommentarer här som kläcks fram. Idag blir det en tråkig kommentar som fick upp adrenalinet på mig i fredags och det var nog det som var meningen också då min kära far skickar ett sms som löd så här:


"Har du läst länstidningen idag?

Jag satte nästan kaffet i halsen. Dom jävlarna har vänt elitserietabellen upp och ner. Vilka jävla nollor. Eller hur?"


Till saken hör att han håller inte på FBK, men vet vilken punkt han ska trycka på för att göra mig vansinnig. Förstår fortfarande inte det roliga i detta.


Nä, nu ska jag kanske ta och sätta lite fart om det ska bli något gjort..

Ha en bra dag!

Pusss

★。\|/。★★。\|/。★★
  ★ I världen är du någon
  ★ men för någon är du
  ★ hela världen...
  ★ Glöm ALDRIG det ♥
  ★。/|\。 ★★。/|\。★★
      Älskar dig Micke ♥ ♥ ♥

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards