annaulliz

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Ulrika - 13 oktober 2011 10:34

Hej å hå, nu är vardagsrummet färdig tapetserat och vi blev SÅ nöjd...

Här kämpar stackars tapetseraren någonstans.. Han föll ur bild.


 Så blev det när han kämpat klart.. Nu kan vi komma till rubriken. Min hemliga taktik.

Om jag är jättegullig mot Micke ett tag och masserar honom, tvättar hans tvätt (vilket jag gör redan), pussar honom lite extra (vilket jag också gör), meka med bilen (vilket jag inte får), betalar hans räkningar (vilket jag inte vill) osv, ni fattar va?

DÅ kanske han säger snart att det är klart älskling att du ska få den där nya bänken som passar in bättre i det nytapetserade rummet. Jag gör ju allt för dig vet du ju...

DET är taktik om ni frågar mig.

Hoppas bara jag hinner få hyllan innan han läser detta..  


 Tavlan hit har jag redan, så där tjänar han ju faktiskt in en slant.      

Om ni undrar varför det inte kommit upp något på väggarna så kan jag säga att vi lever i en betongklump utan dess like... Dundermaskinen har vi inte här just nu som ska spränga in sig i väggen.. Men jag lovar att bilder kommer på det..

Ja det var ju en liten skyltning hur det blev i allafall...


Förövrigt så har det inte hänt så mycket på långtäppan..

Var på efterkontroll i går efter operationen, och den som lever får se provresultaten.


Inga roliga kommentarer har jag heller i dag förutom att Emil tycker fortfarande att det är barnmisshandel att behöva gå till skolan så tidigt...  Det hör jag varje dag nu så det är inge roligt längre.


I morgon ska lillsmurfan Och Jonna ha myskväll med tjejerna och fira att dom fyller år till veckan..


Ha nu en riktigt underbar dag och sköt om er !  

Pusss 

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards