annaulliz

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Ulrika - 26 oktober 2011 15:06

Helgen som varit har varit kanon och mycket trevlig. Mor och far har ju varit på visit i storstan...

I fredags innan dom kom var jag till läkaren och kollade upp pumpen som jag har haft problem med nu i ca tre veckor.. Slog inte i takt, förhöjt blodtryck och socker. Fick betablockerare. Ska få en remiss från centralsjukhuset då jag ska ha 24 timmars ekg och blodtryck på mig..

I helgen har vi varit ute och shoppat loss, eller inte jag då så mycket..

Pappsen fick jobba också och hjälpa Micke att få upp alla lister i vardagsrummet som gömmer alla kablar till biosystemet.. Jag är otroligt allergisk mot kablar som är synliga..  


Hoppas alla bloggare här på bloggplatsen har ändrat lösenord nu efter denna hackare.. Att man inte har annat att göra.


Nu är det kasslergryta som ska lagas till middag som gäller.. 

Har nog två hungriga pojkar som kommer hem sen, som kom på att dom skulle ner på badhuset i dag igen och simma av sig lite. Kanon då det tar ca 5 minuter med cykel..


Dagens kommentar:

Jag och Emil tittade på nyhetsmorgon i morse 

Jag: Hon var lite skelögd

Emil: Ja, Men det är ju alla nu för tiden

Jag: VA? 

Sen bröt jag ihop....


Ha en trevlig kväll


Pusss 

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards