annaulliz

Alla inlägg under juni 2011

Av Ulrika - 8 juni 2011 19:30

                                   Emelie och Andreas

Av Ulrika - 8 juni 2011 11:38

Nu har åskan änterligen dragit sig över Karlstad, och inte lite heller kan jag lova.. Var nästan att jag gjorde en repris från barndomen då jag minns att jag låg under sängen en gång.. Fast bara nästan..  


Jo, till rubriken, finns det fler än min konstiga familj som döper grannarna???

När man bor som vi gör har man lätt koll på vad andra gör och man pratar om det, men när man inte vet vad dom heter så döper vi dom.. Hahaha, jag vet att det låter lite konstigt men vi har grannar som heter Fröken röd, för hon har inga andra tröjor nästan än röda, TT (topluveturken), för han går aldrig utan mössa, TP (TT:s pappa), Råttan (för hon ser så ofräsch ut), Grävlingen (som missat lite i färgningen)... Ja detta är bara några i mängden..

Ja, jag vet att vi är lite tokiga här..    Men det bjuder jag på..

Nu ska jag ta och ringa upp en fin vän och surra lite.


Ha en bra dag!!!!


Pusss

Av Ulrika - 7 juni 2011 13:45

Nu har det varit högvärme här bra länge och man blir totalt orkeslös. Vid minsta lilla ansträngning blir man svettig och äcklig.. Allt är alldelses klibbigt. Dörrar och fönster är öppna, men det blir ingen skillnad..

Så nu vill jag ha lite regn och åska som rensar upp luften.


Annars så har jag haft mannen i huset hemma i två veckor, men idag pallrade han sig iväg och vi får be till gudarna att ryggen håller ihop nu..


Helgen som varit har vi haft lilleman här. Vi har faktiskt inte gjort så mycket mer än att solat. Varit ute på lite promenader osv.

Bara varit med andra ord, och som sagt så har man inte orkat gjort så mycket heller pga värmen.


Ikväll vankas det bal för lillfisan. Hon kommer bli SÅ fin i sin klänning..

På fredag är det skolavslutning och min "lilla" bebis går ut 9:an..

Hur har det gått till????

Jag fattar inget.   


Hoppas ni alla har en bra dag!


Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards