annaulliz

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Ulrika - 15 juni 2011 10:35

Jaha, nu var det ett tag sedan igen som jag skrev och jag funderade just på vad som hänt sedan förra inlägget...

Hjärnan går på högvarv just nu, är mycket som händer runt om oss...

Väntar på besked om en större lägenhet, för i sommar får vi tillökning i familjen.. Och jag har ingen bulle i ugnen, så alla vet, utan det blir ett större barn som flyttar hit...

All väntan och fixande gör att man blir ganska så slut i både huvud och kropp...


Emelie skolavslutning har vi hunnit med i allafall och hon slutade 9:an med toppenbetyg, och det gör mami väldigt stolt.   Det ser man nu att det ger resultat i att vara intresserad i vad det är för läxor och prov på skolan. Att man är tjatig att det ska göras är kanske inte roligt för stunden, men som sagt så ger det resulat i slutändan..

Tänkte lägga in lite kort på henne, men de är fortfarande kvar i hennes kamera, men det kommer väl lite senare..


Annars på dagarna har jag mest suttit i telefon känns det som.. Både tråkiga samtal och roliga. Att prata med sis är nog det roligaste..

Fick tag på ortopeden och alla papper är nu klar...

Så nu har jag bockat av en del i min "to do lista"....


På fredag åker vi till Kristinehamn och går på Emils skolavslutning. Sedan är han hos oss i 2 veckor.

Söndagen roar vi oss på Löfbergs arena och tittar på inspelningen av gladiatorerna.


Nu får ni ha en bra dag och sköt om er och varandra...

Pusss


Ps: Är det någon här i kring som har flyttkartonger som ni vill sälja, skänka el. låna ut så hör av er..

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards