annaulliz

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Ulrika - 20 juni 2011 12:20

Ja då har vi hunnit med Emils examen också. Dom är så söta dom små liven.. Avslutade med fika hos trevliga Gunilla och Lasse..

Nu är lilleman hos oss i två veckor..


Han var helt lyrisk i går, då vi var på tv inspelningen till "Gladiatorerna" som visas på tv 4 till vintern.

Han fick dessutom autografer av Stinger, Wolf och Hero..

Detta var ett stort äventyr för honom och även för oss andra. Spännande att se hur allt går till när ett sådant här program spelas in. Gry Forsell var programledare och en av mina favvokommentatorer var Niklas Wikegård. Han är otroligt duktig tycker jag. Vi hade bra platser också.

Hade dock lite ont i röva sedan för det tog nästan 6 timmar.. Men det var det värt.


   


Idag skiner sola i karlstad och jag har mitt kontor ute då jag ringer och ringer. Sitter i köer och väntar. Väntar på att bli uppringd mm.. Så varför ska jag missa solen när jag kan sitta ute?

Vi har som sagt mycket på G nu med många bollar i luften.. Stressen kryper innanför skinnet snart, men det ska nog ordna sig..


Hoppas ni har en härlig och solig dag!


Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards