annaulliz

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Vit nederbörd...

Av Ulrika - 10 november 2010 09:51

Morning...

Utvecklingssamtalet med lillfisen igår gick ju superbra... Nemas problemas alls..

Hon måste likna sin mor..  

På eftermiddagen kom den omtalade snön..Mysigt.

Men som vanligt när den första snön kommer blir "sörlänningarna" som tokiga.. Det fick jag ett bevis på i morse då jag tittade ut från balkongen till parkeringen.. Den ena värre än den andra.. Jisses..

Tur man är en norrlänning.. Här spinner vi på med sommardäcken på våran bil än, och inte hälsar vi på nere i slänten heller..

"Sörlänningar" med kedjor ligger i diken..

Hehe, nä ska kanske inte vara så dum mot dom, för då får jag väl kommentaren: Flytta tillbaka till norrland då jävla diva...  

Och det vill inte Ulliz, så glöm vad jag skrev...

Funderar på att ta en promenad bort på Rusta en sväng idag!

Där har dom mycket kuliga saker..Har kommit in mycket julsaker..Det hade det på jysk också när vi var där, men min söta lilla älskling drog mig nästan från dom hyllorna..Hehe..Har ju en del i källaren redan...   

Apropå älsklingen så har vi varit förlovad i 4 månader..Storslaget va?

  

Love you hunnybunny...  

   Min 1 1/2 års bukett hänger nu så fint i sovrummet.

 

Nä, ni får ha en fin vinterdag och slira försiktigt om ni ska ut på vägarna...

  

 

Pusss

 

 
 
Vivi

Vivi

10 november 2010 12:38

Tack för kommentaren! Vad glad jag blir :)

Ohhh grattis!! Planerar ni bröllop med elelr väntar ni lite med det ?

He he härligt att det finns fler "måste bara ha den där & vi BEHÖVER en sån" därute ;)

http://www.missvivis.se

Ulrika

10 november 2010 13:00

Vi väntar nog ett tag med giftermål...
Han är ju lite trööög... haha..
Kanske är bra att han en som säger till att vi har redan flera av den sorten mm... ;)

 
Ingen bild

ilona

10 november 2010 13:31

grattis till era månader!

Ulrika

10 november 2010 14:07

Tack vännen...

 
Ingen bild

Micke

10 november 2010 14:38

OJ OJ....
När du packar upp allt pynt, då får nog jag flytta ner till förrådet. Det blir väl för trångt i lägenheten ;)
Grattis till 4 mån. Älskar dig pullan.
Puss Puss

Ulrika

10 november 2010 14:46

Det finns alltid plats i sängen...
Där har jag bara en tomte å de är du pluppen... ;)
Puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 17 oktober 2012 18:17

Grattis min älskade Emelie på din dag! Fattar inte att det var 17 år sedan du kom till världen. Du är fortfarande min lilla flicka som vill kramas och vara med mammi. Jag är SÅ stolt över dig för vad du presterar. Du är duktig i skolan, finn...

Av Ulrika - 10 oktober 2012 09:38


God morgon världen    Nu har hösten kommit på riktigt till Karlstad. Minusgrader var det i natt. Nu är det snart mössa och vantar som gäller.. En störtdykning ner i vinterklädesförrådet för att checka av vad som finns och passar måste göras. Us...

Av Ulrika - 27 september 2012 12:25

Jag lovade Maria ett eget inlägg och det ska hon nu få samtidigt som jag hälsar henne välkommen hem till Sverige.   Vet inte riktigt vart jag ska börja och hur, men jag kom att tänka på nu att vi har varit bästa vänner i 32 år. Det är äkta vänska...

Av Ulrika - 22 september 2012 11:58


Hej hopp! Vi börjar sakta med säkert känna hur det känns att vara frisk. Länge sedan jag var så här dålig..  Feber och en fruktansvärd förkylning. Men ni förstår väl att Micke har varit mycket sämre va? Fick världens sämsta förklaring av honom va...

Av Ulrika - 14 september 2012 13:21

Välkommen tillbaka!   Nu har bloggen haft en lång semester bara för att jag legat så här i sommar     Trodde ni på det??? Nää jag har då allt haft häcken full..   Alla skolungdommar har sommarlov utom jag... Men jag har faktis...

Ovido - Quiz & Flashcards