annaulliz

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Ulrika - 8 november 2010 13:09

Hallå världen..

Ibland har man tur, ibland inte..

Känns som om 500:- spänn i vinst istället för 57000:- är lite oflax...  

Men jag får väl nöja mig med att jag vunnit älsklingen och femhundringen..

Igår skulle vi vistas inne hade vi tänkt, men solen sken så vi kände att vi skulle ut på en promenad...

Först tänkte jag att vi kunde gå spåret, men kom på en bättre ide sen..

Jysk...

Tänkte inte köpa något egentligen förutom att kolla på små korgar som Emelie ville ha...

Hittade massa fynd ja...  

Lite julklappar och en ny rumsmatta...

Hehe, älsklingen agerade packåsna på vägen hem.. Och dessutom kunde han ju inte gå in på onoff, som vi skulle göra...Veva runt med en stor ihoprullad matta där inne kanske inte vore det smartaste...Kunde bli dyrt det..Och han hade ju redan fått pröjsa för mattan...(Men jag betalade faktiskt för julklapparna...)

Undra om han förstår vem han gett sig ilag med...  

  


Have a nice day...  

Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards