annaulliz

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Ulrika - 29 november 2010 15:30

  

Emelie valde att mysa med oss varje kväll denna helgen...   

Micke får vara den vi båda klänger oss fast vid och bråkar om... Hahaha..

Idag har jag varit till min coach...

Nu tvingar hon mig på en rektyrering den 15:e och anmäler mig för en intervju..

Snällt då alla andra måste vänta på sin ev. tur, men jag hatar verkligen sånt där..

Annars går munnen i ett på mig, men sånt här gör att jag vill bara sjunka under jorden. Helst igår...

Men vi kommer verkligen bra överens.. Vi är lite lika hon och jag.. Kan va lika rapp i käften... Jaja, vad kan hända?

Inte så mycket, mer än dom sparkar ut mig...

Nä, nu är det middagslagning..

Bumsan skippar kören ikväll, då hon har ont i halsen.. Tjejkväll för brudarna sen med film..

Så jag får ha honey för mig själv ikväll med en film kanske....  


Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards