annaulliz

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Ulrika - 26 november 2010 12:36

Idag har nog hela svordomsregistret passerat mina läppar..

Har försökt få advent här och allt har gått fel som kan gå fel..

Nu lämnar jag det som är kvar till mannen..

Han har lite längre stubin än vad jag har som tur är..

Dessa pappstjärnor kan verkligen vara invecklade.. Och när den väl hänger på plats så är den sned, sladden räcker inte och skarvsladden hänger som en korv bredvid...  

I helgen blir lillfisan kvar hos oss istället för att åka till pappi, då hon har träning med kören..

I morgon ska jag och honey ut och julhandla lite.. Mysigt.

Ha en trevlig fredagkväll och sköt om varandra... Det ska vi göra.  

 

Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards