annaulliz

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Ulrika - 22 september 2011 00:01

Sov gott Peter och hoppas du har lugn och ro nu..

Hur är det där du är nu?

Så tragiskt att livet ska vara så här.

Minns än i dag då vi började umgås och vi var ute och åkte skoter. Jag fick inte åka skoter med äldre och minns jag vädrade mina kläder innan mamma och pappa kom hem, som att det inte kändes ändå...

Vi gjorde så mycket tillsammans då på den tiden.. Du var alltid med. Sen växte vi på oss och fick familj, men vi hade alltid kontakt. Jag flyttade till karlstad och allt bröts. Träffade dig sist på dartklubben i hammarn för ca 2 år sedan då jag var upp på en tävling och det kändes som att vi fortfarande var i det gamla och inget hänt.. Vi skämtade som vanligt...

Nu har du Mange och Karström där uppe med dig också... Hälsa med dig...  

Dröm om det roliga och glöm det tråkiga..

Sov så gott Peter, vi ses när tiden är given.

    


Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards