annaulliz

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Ulrika - 6 september 2011 10:02

God förmiddag bloggisar..

Gud så veckorna far fram fort. Snart är det jul.

I helgen har vi fått mycket gjort här hemma.. Skönt när allt börjar bli klart och man vet vart allt ska vara.

Ska lägga ut lite bilder sedan hur vi har det.

Kan ta ett tag innan jag får tummen ur, men det är en annan sak.

Idag funderar jag på att röjja runt i sovrummet. Har ju fått upp hyllan ovanför sängen nu iallafall som vi köpte.. Bara så trist med dessa betongväggar, men kanske tur också.. Annars har jag lätt för att springa runt med hammare och spik.

Värdelöst inlägg jag vet, men ni vet ju att jag lever då i allafall..  


Have a nice day!!!

Pusss


Just ja, kolla vad världens bästaste sis skickade på fb.

 

Att Vara Stark är Inte alltid att:
-springa Snabbast...hoppa Längst..eller...lyfta Tyngst..!!
★ Att Vara Stark är Inte alltid att: ......
-Vinna...ha Rätt..eller...veta Bäst..!!
♥ ♥ ♥ Att VARA Stark är att:
... ... ... ★ Se Ljuset...När det är som Mörkast...♥
★ Slåss för något man tror på...Fast man Inte har Krafter kvar...♥
★ Se sanningen i ögonen...Fast den är hård...♥
ÄLSKAR DEJ SIS och vill aldrig vara utan dej i mitt liv ♥ ♥ ♥
 
Gulligt va?

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards