annaulliz

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Ulrika - 16 september 2011 09:15

Fnulan stressar mig till max nu om inlägg.. Jag får ångest och får gå på antidepressiva mediciner..  

Kanske lite överdrivet, men man kan ju låta henne tro att det är så..

Ha en sådan här bloggtorka just nu.. Har inget att skriva om men vill ni veta att alla i familjen har nu varit förkylda? Jag var lite snabb i käften där ett tag att jag hade minsann klarat mig denna gång, men men i gårkväll ville mina halsbacilurer föröka och utveckla sig..

 

Min bästa vän har gått och rakat sig. Tvättmaskinen. Som tur har jag en händig man som monterat isär motorn och har hittat felet.. Synd bara att leverantören med reservdelar inte är lika händig att få iväg dom.. Det väller över ganska så regält nu med tvätt kan jag lova.

  


I dag åker Emelie och Emil till papi. Att det ska behöva vara en kamp varje gång om detta.


Nu ska jag nog bara invänta invänta vaktis igen. De var här igår också och fixade lite grejjor, men eftersom jag har en ganska petig och noggrann karl, så dög det inte för honom och vem var det då som ringde i morse och klagade och skulle ha det omgjort??? Jo, han. Och vem är det då som får stå och skämmas i dag då??? Jo, jag...  


Lite roliga kommentarer:

Jag: Åh i morgon börjar hockeyn
Emelie: Åhhhh neeeej, då får man sitta och vara livrädd igen. Jag hatar när ni ser på hockey..
ASG, för er som inte vet så är hon skvätten och jag duktig på att skrika vid mål...


Emil var väldigt trött i morse och kunde inte fatta varför skolan måste börja så tidigt jämt..

-Mamma, det här är faktiskt barnmisshandel.

-Vad?

-Att behöva gå till skolan den här tiden.


Ja de kan verkligen få en att skratta, men vad är det egentligen för fel på dom?

  Den dagen jag ska sitta ner med mina barnbarn och visa bilder på deras föräldrar, vad får dom se då?

Jo bakhuvuden och grimager.. Ja ja nog om detta.


Nu avslutar jag med att önska er alla en trevlig helg och sköt om varandra.  Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards