annaulliz

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Ulrika - 8 mars 2011 23:29

 Måste bara länka denna underbara låt.

Är en gammal klasskamrat till mig från gymnasiet som skrivit den och sjunger den till sin bästa kompis som omkom i Estoniaolyckan..

Vi känner nog alla när vi lyssnar på texten att den stämmer till någon nära vi tappat..   


http://www.ubetoo.com/robertholmqvist/42592



För det andra så dundrade FBK in 7 mål mot fjant Brynäs med 3...

Sug på den ni...  

Nu börjar allvaret..


Pusss och go natt..

Av Ulrika - 8 mars 2011 14:40

*trummor*

Nicke Booooorg...

 

Av Ulrika - 8 mars 2011 12:47

Efter sjukhusbesöket trodde jag i mitt stilla sinne att detta kommer ju att gå kanon... Hade inte direkt ont alls..

Lite efter att bedövningen släppte, men det var ju överkomligt..

I söndagskväll började smärtan i magen komma krypande.

Igår blev det värre och igårkväll fick jag som sammandragningar i magen.

Vaknade dyngsur i svett och värk..

Släppte lite senare och jag kunde somna.

Idag har jag mest legat och tyckt synd om mig själv.. Blev lite bättre efter en varm dusch.

 

Kanonväder är det här i dag också och har varit hela helgen..

Nu är våren på väg IGEN får vi hoppas..

 

Idag ska alla kvinnor firas också..

Jag har fyllt på checklistan som jag ska ge Micke då han kommer hem..   

Men han hade ju faktiskt lämnat världens gulligaste lapp i morse, så jag kanske kan stryka något bara för den skullen... En sak iallafall...   

 

Ha en bra dag!

 

Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards