annaulliz

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Ulrika - 5 mars 2011 00:12

Är så lycklig att jag har min älskling och är SÅ tacksam att han följde med till sjukhuset...

Mina nerver var på utsidan, men det kändes ändå lugnare när han var med..

Det var bland det värsta jag gjort kan jag säga...

Tror nog att jag föder barn igen istället för detta...

Sprutor som normalt är ca 1 dm växer till minst en halvmeter.. Ja det är sant...

Maskiner som låter en del, låter som ett krig...

Man känner sig så liten, man kan inget göra förutom att ligga där.

Men måste berömma läkaren iallafall... Även om det inte går att lugna mig i stressiga fall så var han helt underbar och lugnande...

Nu är det bara att vänta på provsvar som är något frustrerande..

Men det blir nog bra, hoppas jag...

 

Jag älskar dig Mickedarling...  

Du och barnen är det BÄSTA som hänt mig...

 


Pusss

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards