annaulliz

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Ulrika - 1 januari 2012 21:22

Ja nu var det ju ett tag sedan jag skrev något sist, men läget på serviceboendet här på långtäppan ser ungefär lika dant ut fortfarande.

Julen firade vi ensam jag och Micke. Mina små änglar var hos papi och Mickes hos sin mami. Vi har haft en underbar vecka trots att man saknar barnen så fruktansvärt mycket..  

I fredags kom mina hem och de andra kommer på måndag.

Vi firade nyår med god mat och massa mys. Lilla stumpan lämnade dock oss för sina kompisar..


Min söta nyårsprinsessa  

Vi andra firade på här hemma med massa bomber och raketer. 

Fick en bild då vi var ute som jag inte såg då jag tog kortet. Är långtäppan hemsökt??? Kolla!


Syns ju på Micke också att han ser en gestalt..    


Idag har vi bara mojsat på och tagit hand om varandra..

Önskar er alla en god fortsättning på 2012 och en hälsning att vi lever  


Pusss och ta hand om varandra    

    

   

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards