annaulliz

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Ulrika - 26 januari 2011 01:08

Har det tråkigaste liv en människa kan ha nu...

Känner mig bara down.

Men älsklingen kan vi grattulera som fick jobb i dag efter att Milko ska lägga ner...

Grattis älskling.. 

 

Har sökt till häktet i vår/sommar, saknar dock beteendevetenskap, men sökte ändå...

Får tyst på arbetsförmedlingen en stund.

Min axel har plågat mig idag.. Vill någon ha den?

Kräääks snart på att jag ska ha ont jämt.. Trodde jag skulle vänja mig.

Vissa dagar är bättre, vissa ett helvete..

Sover som en kratta också, så det gör nog att kroppen är i obalans.

Vill inte tjata jämt om all smärta jag har...

Blir inge bättre av det, men denna axel kan göra mig galen i bland..

Fy faaaaan....

Kommer alltid att få leva med detta...

 

Ja sånt är livet tyvärr...

 

GRATTIS älskling igen till nya jobbet..Du är inte bara eftertraktad av mig utan flera företag som vill ha dig!

Älskar Dig pluppen..  

 

Sov så gott och här kommer min och Jonnas låt...

 

Springan är ju underbar med..



Pusss



Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards