annaulliz

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Ulrika - 23 januari 2011 23:45

Tjohoo....

Har världens ruuuuuuumpa här hemma nu...

Var på stan i helgen och Micke utökade sin garderob med nya jeans och en tröja..

Världens snyggaste kille fick världens snyggaste röv i dom...

Fick dock inte knäppa kort på den, för han visste nog i sitt stilla sinne att den hade hamnat här... hehe..

(Hade den gjort också...  )


Lillbusan kom hem från pappi ikväll också, så nu är allt sig likt igen..


Har funderat på en anonym blogg eller göra denna lösenordsskyddad..

Känns som att en blogg ska man kunna öppna sig i och skriva vad man vill.

Det är som en dagbok. Jag skriver för mig själv och inte för andra...

Men många gånger kan jag inte skriva mina känslor för att jag är rädd att såra andra och att det blir missförstånd, ifrågasättningar mm...

Ja, jag får sova på saken....


Dröm sött.. Pusss


Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards