annaulliz

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Dumma regn...

Av Ulrika - 18 juli 2011 09:51

God morgon världen och måndag..

Här i Karlstad öser det ner ute, men är fortfarande varmt, så jag sitter på balkongen och försöker hitta en liten, liten blå fläck på himlen, men jag får nog ge upp nu när man sett vädret på nyheterna.. Kanske det finns en liten chans till kvällen att få se solen igen.. Vi som skulle vända sida (som jag skrev om i tidigare inlägg). Det hann vi inte, så vi ser ut som lite si och så nu..  

Är lite tråkigt när man har två energiknippen här som inte kan vara ute pga regnet.. Då blir det vi som måste aggera "Kom på något vi kan göra inne"..

Filmer har det blivit och lite dartkastande med dom..

Roligt att man kan föra detta vidare..

  Fångade en bild på Adde.. Är lite svårt att få bilder på barnen för ingen vill ställa upp för mig. Tar oftast kort med mobilen och dom har lixom sprungit en mil innan bilden har tagits.. Så jag har i princip gett upp nu med plåtningar på barnen..


Ja just det, vi har packat ganska så mycket nu iallafall..Och JAG har faktiskt rensat jag med.. Brukar ha svårt med det, men höken har varit över mig och frågat -Behöver du verkligen det och det..??

Öhh, kanske inte..   

Nu väntar vi besked ev. idag om det är så att vi kanske kan ta lgh redan i slutet på denna månad..

Ska bli så skönt med en större lgh, för just nu känns det som vi springer över varann..

Det kanske inte är riktigt så då, men nästan..

Finns det hjärterum finns det stjärterum, och det får vi då se på fredag då vi blir ytterligare 2 pers. Mor och far kommer ner och spenderar några dagar med oss..   


Ja det var nog allt från wåxnäs för idag!

Ha en trevlig måndag i regnet, och ni som bor uppöver, jag vet att det är regn hos er också, så kom inte med gliringar att ni har sol...   


Pusss

 
 
Sis

Sis

18 juli 2011 16:38

Jag har strålande sol Mohahahahaha Love u Sis och slår en signal när jag kommer tillbaka till mottagningslandet för här är den värdelös!

PUSS <3 <3 <3

http://ensammalejonmamman.bloggplatsen.se

Ulrika

18 juli 2011 17:41

Tror inte du har sol... Du hittar bara på..

Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 17 oktober 2012 18:17

Grattis min älskade Emelie på din dag! Fattar inte att det var 17 år sedan du kom till världen. Du är fortfarande min lilla flicka som vill kramas och vara med mammi. Jag är SÅ stolt över dig för vad du presterar. Du är duktig i skolan, finn...

Av Ulrika - 10 oktober 2012 09:38


God morgon världen    Nu har hösten kommit på riktigt till Karlstad. Minusgrader var det i natt. Nu är det snart mössa och vantar som gäller.. En störtdykning ner i vinterklädesförrådet för att checka av vad som finns och passar måste göras. Us...

Av Ulrika - 27 september 2012 12:25

Jag lovade Maria ett eget inlägg och det ska hon nu få samtidigt som jag hälsar henne välkommen hem till Sverige.   Vet inte riktigt vart jag ska börja och hur, men jag kom att tänka på nu att vi har varit bästa vänner i 32 år. Det är äkta vänska...

Av Ulrika - 22 september 2012 11:58


Hej hopp! Vi börjar sakta med säkert känna hur det känns att vara frisk. Länge sedan jag var så här dålig..  Feber och en fruktansvärd förkylning. Men ni förstår väl att Micke har varit mycket sämre va? Fick världens sämsta förklaring av honom va...

Av Ulrika - 14 september 2012 13:21

Välkommen tillbaka!   Nu har bloggen haft en lång semester bara för att jag legat så här i sommar     Trodde ni på det??? Nää jag har då allt haft häcken full..   Alla skolungdommar har sommarlov utom jag... Men jag har faktis...

Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards