annaulliz

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Ulrika - 3 juli 2011 00:30

Hajjojs..

Vet inte om min blogg blivit hackad för mitt sista inlägg är totalt borta

Men där skrev jag om distansförhållande och att jag var glad att Micke flyttat hit..

Att jag träffat min sis och de små trollen som är världens sötaste..Både jag och Emelie blev totalt såld...


Idag har vi grillat å guuud va gott... Therese fick vara med oss också.. Lillfisan har varit med andra och har raderat sig från familjelistan i dag...


    Finaste Theresegranne tvinnar sitt hår...  


Vi har haft en underbar dag och nu återstå bara en sak....

-När ska lillfisan komma hem?

Är väl fjantig, men jag vill vara vaken och se att hon kommer hem och i vilket skick.. Därför är jag ganska trött numer, för det är inte halv åtta som gäller.. Hahaha...


Vill vara vaken med lilleman också nu på morgonen när han är här så ni kan gissa hur många timmars sömn jag får....  

Men vad gör man inte för sina barn... Ögonen ramlar ur många gånger...


Sov gott..   


Pusss



Presentation


Namn: Ulrika
Ålder: 37
Status: Förlovad
Ort: Karlstad
Innehåll: Allt mellan himmel och jord. Mitt liv i allmänhet.

gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

KÄRLEK

Daisypath Anniversary tickers

gala

http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js

Ovido - Quiz & Flashcards